Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti, soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Dobrý den, dnes je sobota 22. července 2017

Košík je prázdný

podklad-hlavicky
home
e-mail
kontakty
eshop skleníky a zahradní program
Polykarbonát >

Jak reklamovat ?

 
 

Jak reklamovat ?

Při dodání - poškození zboží nebo obalu

Pokud je zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky. Potom prosím ihned kontaktuje náš zákaznický servis na lince 251 562 734.

Po rozbalení - chybějící díl nebo část dodávky

Zásilku si prosím ihned zkontrolujte s ohledem na kompletnost a nepoškozenost. Pokud jste po rozbalení zásilky zjistili, že je nekompletní nebo že nějaký díl chybí, tak ihned (nejpozději do 7 kalendářních dnů) kontaktuje náš zákaznický servis na lince 251 562 734. Na pozdější reklamce nelze brát zřetel.

Při užívání - vada zboží

  • nejprve si prosím prověřte, jestli se opravdu jedná závadu, která je důvodem k reklamaci (tj. pokud možno znovu prostudujte montážní návod výrobku a ověřte si, že výrobek máte správně zabudován a že jej správně užíváte)
  • ověřte si, že je zboží v záruční době, případně že reklamujete závadu, na kterou je poskytována dodatečná smluvní prodloužená záruka (pozor, prodloužená záruka je u většiny našich výrobků poskytována pouze na vybrané vlastnosti a ne na celý produkt jak celek)
  • připravte si doklad o nákupu (dodací list, účtenku, fakturu)
  • kontaktujte nás


K písemnému vyřizování reklamace používejte tento kontakt:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlubočinka 809
251 68 Sulice

Nebo nám napište mail (doporučujeme):
a) nekompletní dodávka (chybí nějaký díl) - praha@lanitplast.cz
b) výrobní nebo funkční vada - reklamace@lanitplast.cz

Nebo nám zatelefonujte:
Tel.: +420 251 562 734
Fax: +420 251 560 278


© 2012 LANIT PLAST, s.r.o. | Veškerá práva vyhrazena | Havai - tvorba webových stránek